Smärta

Den senaste veckan har inflammationen i bröstkorgen blommat upp och smärtan som jag känner i rygg, axlar och nacke kan närmast beskriva som om någon hyvlar på skelettet. Smärtan alternerar mellan bröstkorg och rygg och jag gör mitt bästa för att lindra den med att andas med små andetag och äta alla smärtfria värktabletter jag kan komma åt. När smärtan är allt för stor under tiden jag arbetar så försöker jag komma undan några sekunder och fokusera på andningen. Jag vet att jag kan lindra allt detta med träning och att andas bättre, på så sätt är det bara jag som äger nyckeln till att slippa smärtan jag upplever men trots detta så kommer jag inte till skott och tränar. Att veta vad som är bra för en och göra vad som är bra för kan vara helt skilda saker


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Åke, du måste ta hand om dig! Du är värd det!

2009-03-22 @ 18:34:26
Postat av: Anders i Uppsala

(Det var jag som skrev därovan)

2009-03-22 @ 18:35:56
Postat av: Åke Englund

Tack Anders!

Jag är inte alltid så bra på att ta hand om mig själv men jag blir bättre på det med åren. Jobbar på det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback