Vacker så att det gör ont

Jag och en vän tog en tur till Göteborg för att ta en fika och gå på bio. Efter att ha fikat blev vi lite sena så vi skyndade oss till biografen som var full av människor såväl inne som utanför. Solen sken och det var en allmänt vacker dag och som alltid så dras jag till det vackra, oftast i formen av killar. Och utanför biografen nästintill ingången stod en blond kille som såg bra ut och både jag och min vän spanade in killen samtidigt som vi gick mot biografens entrédörrar. Jag vet om att jag inte är särskilt diskret när jag ser någon eller något vackert, tvärtom så är jag tydligen rätt uppenbar med vad jag tycker. Så det kan mycket väl vara så att killen såg att jag spanade in honom, vilket i sig inte gör mig något. Men, biografen Bergakungen i Göteborg har metallstolpar ståendes på rad längs med husväggen, dessa metallstolpar fanns inte inom synhåll för mig då de är ganska korta. För att beskriva höjden på dessa stolpar så kan man säga att de är skrevhöga. Vilket innebär att när jag, som var fullt upptagen med att spana den blonda killen, korsar stolpens väg. Men jag stoppas effektivt och smärtsamt av stolpen som i hög fart möter mina genitalier. Mitt inte så diskreta utrop av förvåning och viss smärta orsakar en hel del uppståndelse bland samlingen av människor i entréns omgivning, för att inte tala om hur uppenbart det var för killen som jag precis spanat in. Man kan säga att han var smärtsamt snygg...


Kommentarer
Postat av: Tobias

HAHAHA, klockrent!

2009-07-26 @ 13:18:39
Postat av: Anonym

Haha, som taget ur en film! =D

2009-07-26 @ 18:52:27
Postat av: J. Åke Englund

Smärtsamt men sant ;)

/Åke

2009-07-27 @ 23:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback