Svettigt

En kund som ville önska mig välkommen hem efter semestern gav mig en kram och hon svettades rikligt så det uppstod ett smackande ljud när våra kinder möttes. När vi släppt greppet men fortsatte att prata om hur min semester varit, och det varma vädret som vi har nu, så kunde jag känna svetten från henne rinna ner längs min kind. Jag fick göra mitt bästa för att inte tänka på att hennes svett rann längs min kind så istället fokuserade jag till fullo på vårt samtal. Innan vi skildes åt så var vi överens om att det skull bli skönt när den värsta värmen gick över, för hennes skull då hon var gammal och för min skull då jag arbetar i värmen. För mitt inre tänkte jag att jag allt kunde komma på en tredje anledning till att det skulle bli skönt när den värsta värmen försvinner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback