Trött

I hela mitt liv har jag varit trött, oavsett hur mycket litet eller lagom jag sover. När jag gjorde lumpen så var jag känd för att kunna stå och sova. Oavsett vad jag än gör för att bli piggare så märker jag ingen skillnad, kaffe, koffeintabletter eller Red Bull kvittar. Jag har talat med läkare och tagit en mäng prover men man hittar ingen brist och jag får leva med min trötthet. Min trötthet finns som sagt var med mig hela tiden och jag kan somna var som helst. Och idag när jag var på biblioteket för att forska lite för inför en artikel som jag skriver för Borås Tidning så somnade jag. Vaknade upp med huvudet i den uppslagna boken som låg på bordet, jag vaknade av mina egna snarkningar som tycktes fylla rummet. Kände mig lite skamsen när jag diskret stängde boken, tog på mig jackan och gick hemåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback