Tio dagar av intryck

Tio dagar av film är över. Eller tio dagar som dominerats av film men som samtidigt varit fullspäckade från morgon till kväll. På sätt och vis är det skönt att det är över men redan nu känns det tomt. Under de tio dagar som gått har jag förutom mitt vanliga arbete åkt in till Göteborg åtta gånger och sett sammanlagt tio filmer. Och varit i Alingsås där jag lyssnat på en paneldebatt om konstutställningen "In Hate We Trust", som jag sedan skrivit en text om för Borås Tidning. Sedan har jag skrivit ytterligare en text till Borås Tidning. Och hållit föreläsningar på två skolor. Och nästan lyckats läsa en hel bok under mitt pendlande till och från Borås, under de ögonblick som jag inte sovit. Är trött nu, trött men inte på intryck, känslor och idéer. Tvärtom så känner jag mig inspirerad och motiverad. Behöver sova lite bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback