Ett borttappat "att"

Som regel betecknas mina texter, som jag skriver till Borås Tidning, som reflektioner. Jag har även skrivit en text som publicerats under rubriken "kort sagt" och den typen av texter beskrivs som lite mer tydliga och med en bestämd åsikt. Men den text som jag skrev senast skrev jag med utgångspunkten att den skulle publiceras som en reflektion så därför blev jag riktigt förvånad när den publicerades idag under en "kort sagt"-rubrik men när jag läste om texten så kändes det som ett bra val att publicera den under den rubriken. Men, när jag läste igenom texten under kvällen så såg jag att det saknades ett ord i texten. Jag läste om texten, gick in i min dator och kollade texten som jag skickat och mycket riktigt så hade jag missat ett "att" i texten. Inte så mycket att göra åt det men väldigt frustrerande.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Härlig blogg minsann!

Postat av: Åke Englund

Tack Evelina :))

/Åke

2009-02-07 @ 00:42:29
URL: http://www.akeenglund.blogg.
Postat av: Anonym

kommentera min polares video i min blogg, där hon sjunger låten `save tonight`

2009-02-07 @ 00:46:46
URL: http://theresemessing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback