Tråkig

En kille som handlade i min kassa under kvällens arbetspass frågade mig om jag arbetade varje lördag? Jag svarade att det blir en del lördagar och då sa han att han tänkt på det för han handlade samma sak varje lördag, och varje lördag så stod jag i kassan och arbetade. Samtidigt som jag kände mig lite smickrad över att han lagt märke till att jag arbetar nästan varje lördag (han var rätt snygg…) så kastade jag ett öga på vad han köpt då han sagt att han handlade samma sak varje lördag. Han hade köpt olika drinkmixer så detta i kombination med att han var uppklädd och det var lördagskväll fick mig att dra slutsatsen att han skull gå ut och festa. Och eftersom han köpte samma sak varje lördag så antog jag att han också gick ut och festade varje lördag. Och jag arbetade varje lördag. Vilket fick mig att känna mig lite tråkig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback