Besvarad flört

Jag är rätt flörtig av mig men samtidigt så är jag lite feg och flörtar mest med tjejer, kvinnor, tanter och heterosexuella män. Att flörta med homosexuella killar är jag däremot oförmögen till, att flörta med någon som jag är intresserad av, och som dessutom skulle kunna vara intresserad av mig, är jag om möjligt ännu sämre på. Men så idag var jag var med vän för att titta på mössor och när vi stod och prövade olika mössor och allmänt flamsade oss så höll jag, iklädd en mössa som var aningen stor vilket gjorde att jag inte kunde se något, på att gå på en kille. Det visade sig vara en kille som jag känner sedan tidigare och efter att ha presenterat mina vänner för varandra så började jag småflörta och innan jag själv förstått det så kunde jag känna att det inte var som i vanliga fall när jag flörtade. Det var som en annan sammansättning i luften omkring oss och jag insåg att killen flörtade tillbaka. Min vän som jag prövade mössor med blev märkbart generad och när jag själv insåg vad som var på gång så blev jag så paff att jag också blev generad och jag föreslog killen som jag flörtat med att vi måste ta en fika någon dag. Vi hummade generat till varandra att vi skulle höras och drog oss sedan till olika avdelningar i butiken. Min mössprovarvän stammade generat fram ett ”Wow” och jag nickade bara till svar.


Kommentarer
Postat av: Susanne

"Övning ger färdighet" heter det ju. Håller tummarna för att fikan verkligen blir av. Lycka till! :)

2009-12-18 @ 15:35:36
Postat av: Anonym

Tack :)

Ska försöka få till den fikan snart :))

/Åke

2009-12-19 @ 00:23:18
Postat av: Anders

Ja, fika! Det är en order! :-)

2009-12-23 @ 15:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback