Respons

En kille som handlat av mig under flera års tid har med tiden kommit att bli en riktigt snygg kille med ett fantastiskt leende. Under kvällen handlade han av mig och trots att han är heterosexuell så svarar han på mina skämtsamma flörtar och för att ha någonstans att göra av händerna så höll jag i en penna med båda händerna och utan att jag tänkte på det så böjde jag pennan fram och tillbaka. Ju intensivare hans leende blev desto nervösare jag och mitt fipplande med pennan fick den att brytas mitt itu och bläckpatronen studsade över kassadisken. Killen log och blinkade mot mig när han tog sina varor och lämnade butiken.
Lite senare handlade en annan kille av mig och under vårt samtal berömde han mig för min nya hårfärg och min frisyr, lite generat log jag och tackade honom. När han gått böjde jag mig ner för att spegla mig i de små speglarna som finns i kassans scanner. Och när jag böjer mig ner så slår jag hakan i disken vilket får min nästkommande kund att spricka upp i ett stort leende. Jag är bra på att flörta men inte lika bra på att få respons.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback