Mina drömmars stad


 

Satt och gick igenom de bilder jag har från New York i mobilen. Inser att de flesta bilderna som jag spontantagit under mina vandringar på Manhattans gator har varit av Empire State Building, en av mina favoritbyggnader i New York. Kan verkligen känna en enorm saknad av New York, det finns ingen plats på jorden som har en plats i mitt hjärta på samma sätt som New York. En vacker stad som samtidig ar så smutsig, en stad fylld av liv och rörelse samtidigt som jag fylls av ett lugn när jag är där.

Kommentarer
Postat av: Helen

Har du varit i New York på vintern någon gång?

2009-08-22 @ 18:34:46
Postat av: J. Åke Englund

Hej Helen,

nej jag har aldrig varit i New York på vintern, men en resa till New York finns bland mina drömmar/planer.

Har dock varit i New York på hösten, min första resa till New York var i skiftet oktober/november för några år sedan och New York är otroligt vackert om hösten, ganska varmt också. Till skillnad mot Sverige :)

/Åke

2009-08-23 @ 17:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback