Trött

Så länge jag kan komma ihåg så har jag varit trött. När jag gjorde min militärtjänstgöring var jag känd för att jag kunde somna stående och tröttheten har fortsatt. Det har ingen betydelse om jag sover 8 timmar, 12 timmar eller 16 timmar per dygn. Jag har ingen naturlig punkt där jag känner mig utvilad utan jag lever mest i en konstant trötthet och känslan av att vara utvilad är bara något jag hört andra beskriva men inget jag själv varit med om. Jag har besökt läkare och tagit mängder av prover men varken brist eller överskott på något kan påvisas. På något sätt så jag vant mig vid att konstant vara trött även om det känns tråkigt när det påverkar min vardag. I går var jag på en musikal och efter det såg jag en film och naturligtvis somnade jag under båda föreställningarna. Att det var mitt under högljudda musikalnummer eller actionscener hade ingen betydelse, jag nickade till i alla fall. Idag när jag var på gymmet så tränade jag ryggen och under en vilopaus när jag låg ensam på det svarta golvet i en del av gymmet så somnade jag där på golvet. Har inte en aning om hur länge jag sov men jag vaknade av att någon gick förbi mig på väg till trampmaskinerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback