Fortfarande trött

Under en utbildning var en av lärarna en aning rund om magen. Jag är trött för jämnan och ovan vid att sitta ner under längre stunder så jag lutade mig fram och fokuserade på läraren, hans runda mage och hans lektion. Tröttheten tog ut sin rätt och det som läraren pratade om tycktes låta som ett enda långt mummel. Efter en stund började hans mage växa likt en ballong och till slut blev hans mage så stor och fylld med så mycket luft att han långsamt lyfte från golvet. När han svävade en bit över golvet så blev trycket för högt och mannen sprängdes i tusen ballongbitar. Smällen av mannen som sprängdes i tusen bitar fick mig att rycka till och rycken fick mig att vakna ur min dröm och återvända till lektionen. Läraren stod framför whiteboarden, hel och i sin ordinarie storlek. Han skrattade liksom alla omkring mig men jag var inte säker på om det var något han sagt som fick dem att skratta eller om de förstått att jag somnat så jag skrattade och låtsades hålla med och lektionen fortsatte.


Kommentarer
Postat av: Patrik

=) Inte lätt o vara på andra sidan, lät som en härlig dröm ändå=)

2009-04-16 @ 09:59:36
Postat av: Gustav

Är du sugen på nya sommarskor? Börja samla poäng här: http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=6887



Du samlar poäng för att sedan byta det mot ett presentkort på tex Bianco eller Nilssons, helt gratis.

Börja samla redan idag :D Lycka till !

2009-04-19 @ 14:30:55
Postat av: Åke Englund

Ja den var rolig på något sätt :))

/Åke

2009-04-21 @ 00:25:19
URL: http://www.akeenglund.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback