Förlåt och grattis

Att köpa presenter brukar vara svårt men jag har aldrig haft svårt att hitta presenter till min bästa vän Fredrik. Oftast hittar jag presenterna månader i förväg så jag kan ha såväl julklappar som presenter liggandes hemma vilket jag har haft även i år. Jag har haft en tidsplan för när jag ska posta paketen och funderat på vad jag ska skriva till honom så när vi pratade med varandra under kvällen och det kom fram att han fyllde år idag var chocken total. Jag har inte missat en födelsedag sedan vi lärde känna varandra 1996 så det kändes så ofattbart och jag skämdes. Jag var så inställd på att det var först om två dagar så jag skulle i lugn och ro hinna med min tidsplan. Så Fredrik, håll ut, presenterna kommer! Och ett stort grattis på födelsedagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback