Att handla hos Åke

En kille som handlade i min kassa under kvällen berättade att han blivit arg och ville slå mig när han insåg att jag var extra trevlig mot honom eftersom jag tyckte att han var snygg. Men så hade han diskuterat det med sin kompis och kompisen hade bara skrattat åt honom och sagt att det var en otrolig komplimang att även killar tycker att han var snygg. Så efter att han funderat ett tag så hade han ändrat sig och numera handlade han alltid i min kassa efter jobbet för att höja sin dag. Som så ofta log jag och skrattade, och han önskade mig en trevlig kväll när han gick iväg. Det var ju trevligt för honom att han utvecklats tänkte jag för mig själv, en aning skrämmande att han ville slå ner mig när han upplevde att en kille tyckte att han var snygg. Det blir extra ironiskt då jag inte tycker att han är det minsta snygg. Alltihop har bara varit en produkt av hans fantasier, rädslor och förväntningar.


Kommentarer
Postat av: Anders

Å- härlig twist där på slutet.

2009-04-16 @ 01:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback