Onormala förtjänar att dö

När jag arbetar får jag höra såväl intressanta, spännande som skrämmande samtal. Många människor verkar inte se det som att vi som arbetar faktiskt kan höra deras konversationer. Och jag som har ett aldrig sinande intresse för andra människor lyssnar på deras konversationer. Idag var det en kille och en tjej som handlade stod i kön för att betala och deras konversation fick mig att lyssna lite extra då de pratade om en homosexuell kändis som nästan dött. Killen säger att det hade varit lika bra att den homosexuella kändisen dött. Tjejen undrar hur han kan tycka det och killen svarade att det hade varit lika bra då kändisen var homosexuell och detta var nog för att kändisen skulle förtjäna att dö. Tjejen undrade hur han kunde tycka så bara för att kändisen var homosexuell och killen svarade att alla onormala förtjänade att dö. De fortsatte diskussionen på vägen ut ur butiken och jag fortsatte mitt arbete med deras konversation fastetsad i mitt sinne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback