Minnen från en svunnen tid

Onsdag natt. Hade inte tänkt skriva något inlägg ikväll men så skrev en gammal vän, från när jag bodde i Eskilstuna, till mig på Facebook. Jag gick in på hennes sida och därifrån vandrade jag vidare och hittade en gammal kärlek, obesvarad men ändock... Jag har inte sett honom på 12 år och jag insåg hur mycket som förändrats sedan dess. Och jag insåg hur mycket jag har förändrats. Det känns som att det är ett annat liv, ett liv som inte känns som mitt men samtidigt ändå är mitt. Som om jag bytt identitet och levt mig in i min nya identitet och så fick jag efter all denna tid se bilder på någon som betytt så mycket för mig under mitt tidigare liv. Det är en konstig känsla som är svår att sätta ord på. Jag går till sängs förvirrad, inte sorgsen men förvirrad och fundersam över den tid som varit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback