Min hund är en ekorre

Jag har alltid varit trött men nu är det värre än någonsin. Trött så gott som dygnet runt, förutom mellan 01.30 och 03.30 på natten, naturligtvis. Vet inte om det beror på att jag gör saker hela tiden, något som jag misstror då jag inte tycker att jag får något gjort just nu, men som en vän påpekade för mig nyligen så har jag något på gång konstant förutom mitt ordinarie arbete. Kan också vara att jag äter mindre än någonsin och det jag äter är inget som innehåller näring direkt.  I vilket fall som helst så sover jag mycket och drömmer konstigt. Idag på dagen när jag sov så drömde jag att min ena hund Marianne var en ekorre som åt en giftig svart oliv och dog. I drömmen blev jag arg och ledsen och slog ner en väns själ(!?) för att han inte fanns hos mig och stoppade Marianne från att äta oliven. Så nu har jag köpt hem nyttig frukost och ska försöka att äta bättre och oftare för att se om det kan göra mig piggare. Att göra mindre finns inte med i planerna dock för veckan som kommer är överbokad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback