En kärlekslös arbetsförmedlare

Mitt kärleksliv går på sparlåga. Eller rättare sagt så har lågan slocknat. Inte för att det gör mig så mycket. Visst vill jag träffa någon och leva ihop med någon. Men, det är inte viktigt nog för att jag ska engagera mig i det. Händer det så händer det. Det närmaste ett kärleksliv jag kommer är att jag har en sida på QX, ett community för homosexuella. Sidan är ett sätt att träffa någon men även ett sätt att umgås med vänner. Eftersom jag inte är "ute" efter att träffa någon och då jag är dålig på att ta första steget så händer det inte så mycket. Men, när någon väl tar kontakt med mig på QX så handlar det nästan alltid om samma sak. De undrar hur man går tillväga för att få arbete i min ICA-butik. Bara den senaste veckan har tre personer skrivit till mig för att få tips om hur man söker arbete.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och hur svarar du?



Va blond,smal,snygg ?=) haha



Glömde ringa dig förresten! dåligt utav mig. Vi kan höras av imorgon!





Adios

2008-10-07 @ 21:44:49
Postat av: Åke Englund

Du känner min smak allför väl min vän ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback