Utvecklande frågor

Efter en föreläsning på Erikslundsskolan fick jag frågan om jag fått ut något av föreläsningen. Det kändes lite ovant att vända på det och fråga om jag fått ut något av min egen föreläsning, oftast ligger fokuset på gruppen som jag föreläser för. Men nu när jag fick frågan om jag själv fick ut något så började jag fundera och efter en stund kom jag på en mängd saker som dagens föreläsning fått mig fundera över och saker jag lärt mig eller som jag behöver ta reda på för att utveckla mina föreläsningar. Det känns både spännande och utmanande att jag, efter att ha sysslat med föreläsningar i nästan 15 år, fortfarande kan utveckla och förändra mina föreläsningar. Så frågan som ställdes till mig på samma sätt som jag brukar ställa till dem som jag föreläser för, fick mig att utvecklas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback