Drömmar om barn

Somnade tidigt. Drömde mardrömmar om barn som dödade alla vuxna, lite "Children of the Corn" över det hela. Jag försökte komma undan barnen och jag såg alla morden när jag hade gömt mig för barnen. Eftersom jag gömt mig så såg jag alla morden utspelas i speglar eller som skuggor. Alla konturer och skuggor var utdragna och jag lyckades gång på gång fly genom att använda mig av linor av den typen som man hade i gympan i skolan, dessa linor hängde så att jag lyckades fly i sista sekunden men jag fick slänga mig över djupa avsatser och slutligen genom ett vattenfall som hade formen av en dödskalle När jag korsade vattenfallets strålar väcktes jag av mitt egna skakande och av att jag skrek högt.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback