Framgång föder framgång

Hade ytterligare två lektioner idag, som båda gick över förväntan. Känner mig säkrare efter att jag gått retorikkursen, inte så att lektionerna var dåliga förut men de är bättre nu. Stannade kvar efter lektionerna och diskuterade ett eventuellt samarbete under lärarnas studiedagar, att arbeta med lärare på ett bredare och djupare plan är något som velat göra länge och som till stor del låg till grund för att jag startade mitt företag. Att ge lärare verktyg för att kunna hantera ämnet homosexualitet i vardagen är något som jag känner är viktigt, i synnerhet då mina föreläsningar mer har formen av vitamininjektioner än långvarigt arbete på daglig basis. Inte nog med att lektionerna gick över förväntan, ett framtida samarbete kan vara i begynnande.


"Att vara den vi är och bli det vi är i stånd att bli, det är livets ändamål"

- Robert Louis Stevenson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback