Kluven

En man som handlade av mig under dagen sa att ha tyckte att jag borde få skriva en krönika regelbundet i Borås Tidning för att jag skriver så bra. En äldre dam som jag hjälpte med varor som gått in fel i kassan sa att hon läste allt jag skrev i Borås Tidning och att hon beundrade mitt sätt att skriva. En ung kille tackade för den föreläsning jag hållit inför han klass i höstas. En kvinna gratulerade mig till att ha vunnit årets HBT pris och sa att jag verkligen förtjänat det. Alla reaktioner och uppmuntrande kommentarer som jag får dagligen fyller med ödmjukhet, respekt och tacksamhet. Men det gör mig också kluven. Känner mig nästan överväldigad av deras uppskattning, känner mig nästintill förundrad över den situation jag är i.


Jag är tacksam för:

·         Mannen, den äldre damen, den unga killen och kvinnan som alla under en dag gett mig så mycket uppskattning och feedback.

·         Dustin Ohallorans skiva Piano Solos vol. 2 som är så vacker.

·         Att det finns ett preliminärt datum för fortsättningskursen Självkänsla nu, ser verkligen fram mot den.


Kommentarer
Postat av: ¨Tobias

WHO IS THE MAN? ÅKE!!

du fårså mycket berömmoch det förtjänar du verkligen!

Vi syns imorgn och det ska bli en stängningen med mkt skratt & glädje! som alltid när vi jobbar tillsammans!

2008-03-02 @ 03:35:13
Postat av: Åke Englund

Tack Tobbe!
Din syn på livet inspirerar mig alltid :)
/Åke


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback