Jagad av skuggor

Jag drömde i natt att jag var jagad av en svart skugga. Skuggan kom ifatt mig och jag slogs för att slita mig ur hans grepp. Under slagmålet slog jag skuggan i ansiktet och hans svarta hud sprack, huden föll tillbaka i en jämn krans runt hans hals och antog formen av klockstycket på en trombon. Den klotrunda svarta skallen lossnade och rullade iväg en bit. Den svarta huvudlösa skuggan släppte greppet om mig och famlade i blindo sökandes efter sin klotrunda skalle som rullade iväg längs gatan. Samtidigt som jag var glad över att ha undkommit den svarta skuggan kände jag medlidande med dess sökande efter sin skalle när jag kröp baklänges för att undkomma honom.


Jag är tacksam för:

·         Att Madde tagit över min gamla dator

·         Att Fredrik ska hälsa på om några veckor.

·         Simons hjälp med att ta kort till min hemsida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback