Singel

En vän till mig berättade att han sett två killar, som visade sig vara ett par. Båda killarna var i tonåren och min vän var förvånad då han tidigare inte sett homosexuella som var så pass unga och samtidigt kommit så lång att de öppet visade att de var homosexuella. När min vän berättade om vad han sett kände jag mig stolt över dessa killar som kommit så långt, som hade modet och styrkan att vara öppna och ärliga med vilka de är. Samtidigt så insåg jag att nästan alla som jag umgås med till vardags aldrig har sett mig när jag levt i en relation med en man. Jag är öppen till både sätt och språk, alla i min omgivning vet om att jag är homosexuell, inte minst på grund av mitt engagemang i homosexuellas rättigheter. Sedan är jag ju inte direkt svår att avslöja när jag tycker att en kille är snygg. Jag känner varken brådska eller intresse av att ha en relation i nuläget, så det är inte det, men det är en lustig känsla att nästan ingen i min omgivning har sett mig i en relation med någon.


"Äktenskapet är en underbar institution, men jag är inte mogen för någon institution ännu."

- Mae West


Kommentarer
Postat av: Sanna

Det stämmer Åke haha så va händer annars då?

Hade du tid att ses nån dag?

Kram

2008-07-16 @ 09:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback