Reaktioner

Sedan sommarpratarprogrammet sändes så har jag fått en mängd reaktioner och jag får dem så gott som dagligen trots att det nu är mer än en vecka sedan programmet först sändes. Reaktionerna är genomgående positiva och engagemanget är enormt, folk tar mig i handen eller kramar mig, många berättar att de har gråtit när de lyssnat på programmet. Dessa reaktioner gör mig stolt, men samtidigt kan jag känna viss svårighet att veta hur jag ska regera på att någon tagit så djupt intryck av det jag gjort, att de till och med gråtit. Jag kan inte göra annat än tacka dem och känna tacksamhet för den möjlighet jag erhållit och de reaktioner jag får på programmet.


"Att känna tacksamhet och inte uttrycka det är som att slå in en present i ett paket men utan att ge bort det."

- William Arthur Ward


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahaha Åke jag fick ett fet P-bot satan i gatan men, men!!!!

Kul var det i vartfall vi måste se till att ses lite oftare jue hade skittrevligt take care så hörs vi

Kram,kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback