Att relatera till kunder

Jag intervjuades för ett projekt som har med mitt arbete att göra och trots att det gått flera timmar sedan intervjun så känner jag mig fortfarande upprymd. Intervjun handlade om den speciella kundrelation som jag har uppnått. Samtidigt som det kändes pinsamt att prata om hur jag gör, för att få den kontakt jag har med kunderna som jag har, så var det kul och intressant att prata om hur jag tänker och gör för att få människor att känna sig uppskattade. Kan ofta känna att det finns för få tillfällen på min arbetsplats för att diskutera saker som hur man relaterar till kunder för att få dem att känna sig välkomna, uppskattade och sedda. Ser med spänning fram mot resultatet av intervjun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback