Att hitta koden

Måndag natt, sitter framför datorn och funderar på en replik till en debattartikel som var i Borås Tidning idag. Har gått en timmas promenad med hundarna samtidigt som jag funderat på hur jag ska lägga upp min replik. Har inte hittat min ingång till debattartikeln, mitt sätt att angripa den. Den är skriven med en ton som inte är så vanlig när det handlar om homosexualitet och homosexuella i vanliga fall så jag vill spela i samma tonart. Eftersom argumenten är mer sofistikerade måste också mina motargument bli mer sofistikerade. Det är intressant och en spännande utmaning men än så länge har jag inte hittat koden som jag behöver för att kunna hitta orden för att kunna skriva min replik. Tar med mig laptoppen in till sängen, tur man är singel...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Att kunna ta med laptopen till sängen är ingen giltig ursäkt för att vilja vara singel. Funkar utmärkt även i ett förhållande!Kan vara bra att ha någon att bolla sina tankar med och någon som kollar stavningen./F

2008-01-22 @ 12:24:23
Postat av: Benny

Ojdå, 2 små örfilar i en och samma kommentar av F. Satt och såg mord i sinnet och du är faktiskt väldigt lik tony hill eller robson green som skådisen heter. Ha de!

2008-01-23 @ 22:06:35
Postat av: Anonym

hmm, ja du F, om den man är ihop med är någon som gärna bollar tankar och kollar stavning tillsammans med en, utan att se det som att man tar med "jobbet" till sängen så...
men visst har du rätt, jag ska inte använda min laptop för att rättfärdiga mina förhållanderädslor :))
/Åke

2008-01-24 @ 22:45:39
Postat av: Anonym

Ja du Benny, tro mig F har lika vass tunga som han har förmåga till örfilar :) men del är en del av hans charm.
Tack för liknelsen med robson green, han är en riktig snygging :))
/Åke

2008-01-24 @ 22:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback