På rätt väg?

När jag gick upp 06:15 i morse undrade jag vad jag egentligen sysslade med. I det skarpa skenet från lysrörsbelysningen i hissen kände jag mig gammal och sliten. I bussen på väg mot dagens lektion kände jag mig mer ensam än jag gjort på flera år och funderade allvarligt på vart jag var på väg, såväl i livet som med den buss jag åkte. Till slut visade det sig att jag tagit rätt buss och lektionen gick över förväntan.


Jag är tacksam för:

1.       Alla uppskattande kommentarer jag fått om radiointervjun

2.       Tjejen som handlade av mig idag och berättade för mig om hur mycket hon uppskattade den föreläsning som jag höll på hennes skola.

3.       Mina hundar som ger mig ovillkorlig kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback