Namnlös

Jag försöker komma på ett namn till mitt företag och jag kan bara inte bestämma mig. Jag tänkte försöka ha englund.se eller något liknande som hemsideadress och företagets namn behöver ju inte vara detsamma, men jag kan bara inte komma på något bra. Jag kommer ju huvudsakligen ha föreläsningar om homosexualitet som huvudsyssla men jag vet inte om jag vill låta ordet homosexualitet ingå i företagets namn. Jag kan ju nöja mig med Åke Englund föreläsningar. Jag vill så gärna lägga till AB för att det känns så naturligt att ett företag heter så men det blir ju en enskild firma som jag ska ha. Jag frågar alla omkring mig just nu om de har några förslag och jag måste bestämma mig inom några dagar...


Kommentarer
Postat av: Benny

INFOHOB. (INformation och Föreläsningar Om Homo Och Bisexualitet). Det var det som kom upp direkt men ge mig nån dag så ska jag ta fram lite förslag.

2008-02-07 @ 23:42:42
Postat av: Åke

tack för förslaget, all hjälp uppskattas :)

2008-02-11 @ 23:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback