Kunders intryck

När jag stod och borstade tänderna så såg jag två tvålar liggandes i badrumsskåpet. Jag har fått dem av en kund som läst i tidningen om mina stulna julklappar. När jag gick ut i köket såg där en bukett med rosor på bordet, jag fick rosorna av en kund som tycker att jag jämt är så glad och trevlig. Väl ute i vardagsrummet såg jag att det låg en kartong med choklad som jag fått av en annan kund. Jag måste göra något slags intryck på kunderna och de gör onekligen intryck på mig.


Kommentarer
Postat av: Benny

Det såg ut som du äntligen vänt viktkurvan när jag träffade dig igår. Kul att folk uppskattar att du går runt och sprider glädje. Såg att du fick en ny örfil av F. Men jag måste medge att han har en go humor.

2008-02-06 @ 07:42:01
Postat av: Anonym

att äta mer är inte det lättaste men jag försöker.
F's skarpa tunga är en del av hans charm...

2008-02-11 @ 23:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback