Han levde i länge i förnekelse och skam...

Så har då radiointervjun sänts, känner mig på det hela nöjd med den även om presentationen av mig känns lite konstig att höra. I presentationen av mig beskrivs jag med orden "Han levde länge i förnekelse och skam..." Det stämmer visserligen men jag har aldrig blivit beskriven så tidigare. En stamkund på jobbet berättade att hon hade gråtit när hon hörde intervjun. Det är väl att överdriva kan jag känna, men jag har ju en helt annan distans till min historia, då jag har berättat den hundratals gånger under mina föreläsningar. Känner mig riktigt nöjd med musikvalet även låten som spelas sist i programmet är av en något tidigare och annorlunda inspelning än vad jag tänkt mig, men den ger mig personligen en ny vinkling på min historia då musiken passar min historia väldigt väl. Länken till intervjun är: http://sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=1012798&BroadcastDate=&IsBlock=0


Kommentarer
Postat av: Tobias

Kanon interjuv !!!!!!

2008-02-15 @ 23:58:25
Postat av: Åke Englund

Tack Tobias! :)

Postat av: Anna

En mycket bra intervju Åke! /Anna

2008-02-17 @ 12:59:46
Postat av: Åke Englund

Tack Anna! :)

2008-02-19 @ 00:13:11
URL: http://akeenglund.blogg.se
Postat av: Patrik

VAckert! Hela intervjun blev som en vacker ballad i moll, man förstod på något vackert sätt hur svårt du ändå haft det, du är värd mycket respekt för vad du har gått igenom. Blev hur bra som helst!

2008-02-19 @ 20:21:10
Postat av: Åke Englund

Tack Patrik!
Tack för berömmet och att du uppskattade intervjun, ditt stöd stärker mig :
/Åke

2008-02-19 @ 23:33:44
URL: http://akeenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback