En speciell känsla

Jag vet om att jag får leken tåla när jag ger mig in i leken och det är inte så att jag inte tål det. Men det är onekligen en knepig känsla att läsa andras kommentarer och reaktioner på vad jag gör. På BT.se kan man kommentera artiklar och det finns 5 kommentarer på artikeln om att jag vunnit årets HBT pris. Två av kommentarerna handlar om betydelsen av förkortningen HBT, det tre övriga kommentarerna är gratulationer till mig för att jag fått priset. Så det är inga jobbiga kommentarer men det är en speciell känsla av att bli kommenterad om. Kristdemokraten som jag argumenterade mot i Radio Sjuhärad för några veckor sedan har skrivit en del om mig på sin blogg, utifrån diskussionen men också utifrån att han läst min blogg. Intressant att läsa om vad han anser om mig och hur jag ser på diskussionen, intressant men samtidigt en speciell känsla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback