Åke föredrar jazz

När jag var och handlade efter bion så mötte jag en man och en kvinna som också var och handlade. Kvinnan frågade om inte jag var hemma och såg på melodifestivalen? Jag svarade att jag varit på bio så därför blev det ingen melodifestival för mig. Då skrattade hon och sa: Nej, du tycker ju om jazz. Jag hade glömt bort att jag hade sagt att jag föredrog jazz i den intervju som publicerades i dagens Borås Tidning. Innan hon gick vidare för att fortsätta med sina inköp så sa hon att hon läste allt som jag skriver och allt som skrivs om mig. Hon är inte den enda som läser Borås Tidning kan man lugnt sagt säga, för alla jag pratat med under dagen har vetat om att jag skulle se Sweenie Todd på bio under kvällen.


Jag är tacksam för:

1.       Att intervjun i Borås Tidning 23/2 blev så bra

2.       Den filmupplevelse som Sweenie Todd är, Tim Burton är ett geni

3.       Det vackra vädret som under min morgonpromenad med hundarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback