Stolt avslut

Två dagar innan året slutar publicerades symboliskt nog en av mina artiklar på Borås Tidnings kultursidor. Att jag fått börja skriva för Borås Tidnings kultursidor är bland de saker som jag är stoltast över och mest nöjd med under det gångna året. Ett år som nu närmar sig sitt slut. Ett år som varit fyllt av framsteg och utveckling, ett år som samtidigt haft sina utmaningar. Mitt skrivande tillhör de saker som jag är stoltast över och de saker som jag utvecklats med, uppdraget att skriva för kultursidorna har gett mig nya perspektiv och gett mig mycket positiv inspiration och kreativitet. Samtidigt så har det varit en dröm som kommit att uppfyllas då jag velat gå framåt och vidare med de tankar som jag har kring att arbeta aktivt med ämnet homosexualitet. Att röra mig bort från offerrollen för att istället finna styrka och kreativitet.


http://www.bt.se/kultur/reflektioner/ett-direkt-tilltal-utan-ursakter(1051677).gm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback