Skapande

Under lite mer än två veckor har jag kämpat med en text till Borås Tidning: Samlat information, värderat vad jag tycker om ämnet, hört mig för om andras åsikter och fått ihop några A4 sidor med text som ska komprimeras till 1600 tecken. Och jag har inte kommit någonstans med texten, jag har vridit och vänt på det, tagit bort och lagt till. Nästan känt mig som killen i Anslagstavlan som bestämmer sig för att bara ta bort allt och börja om från början. Men så hände det, jag hittade rytmen, fann flödet och nu smattrar tangenterna för fullt. Transen har mig i sitt grepp, nästan färdig.

Kommentarer
Postat av: Kenny

Allt har sin tid... ;)

2008-12-17 @ 12:01:51
Postat av: Åke Englund

Visst är det så ;)

2008-12-18 @ 23:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback