Tillbaka

Under min bloggpaus fick jag kommentaren:

Ok, det här gillar jag! Borås är en så pass liten stad att den som vågar sticka ut och dessutom står för att man bryter mot normen, bör premieras. Sedan är det faktiskt ganska intressant stundtals. Att få en skildring av livet på City Centrum kan faktiskt vara mer intressant än vad man vid första anblicken tror... Hoppas att bloggpausen inte blir alltför lång.

Och nu har jag vilat upp mig och återfunnit hungern som driver mig att skriva så nu är jag redo att skriva ner mina tankar och betraktelser av livet och kanske ge en och annan skildring från det jag kallar min arbetsplats.


Kommentarer
Postat av: Tobias

Det var inte en lång paus =) Men tur är väl de!;D ses på onsdag!

2008-08-18 @ 00:14:18
Postat av: Åke Englund

Kände suget i bloggtarmen så jag hade kunnat börja tidigare men jag såg till att vila ordentligt så att hungern att skriva skulle komma tillbaka. Jag älskar ju uppskattning så tackar :-)

Ses på onsdag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback