En krigare om morgonen

Började fredagsmorgonen med ett pass yoga. Jag har inte sysslat yoga så länge och att kliva upp tidigt är inget som passar mig, men passet började klockan 06.30 så det var inte så mycket att göra. När jag, lite försenad, väl tagit mig till gymmet och smugit mig in genom de frostade skjutdörrarna och börjat passet så kändes det fantastiskt. Den asiatiskt influerade musiken, fokuseringen på andningen och de olika positionerna med namn som krigaren, tornet eller hjulet kompenserade för min stelhet och dåliga balans. Efter yogan åt jag frukost och gick till arbetet där jag avslutade en uppgift som jag låg efter med. Allt detta innan jag ens hade börjat vaknat till liv en vanlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback