Man kanske kan bli för smal trots allt...

När en vän var inne och handlade av mig idag sa hon att jag såg smal ut och undrade om jag åt ordentligt. Jag berättade om mitt kostschema och att jag börjat träna igen så att jag var medveten om att jag var smal och att jag arbetade på det. Lustigt nog tog jag åt mig av hennes fråga och funderade på den hela dagen. Jag som brukar säga att man kan aldrig bli för smal eller för rik... Jag har börjat se på min kropp med andra ögon, kanske än mer sedan i lördags då jag delade säng med någon för första gången på väldigt lång tid. Jag stärks i min vilja att göra någonting åt min vikt och motiveras verkligen till att äta bättre och träna. var på gymet i morse och det kändes verkligen bra, även om det såg lite lustigt ut när jag stod där med den lättaste skivstången och såg mig själv i spegeln, tanig som en kolibri. Samtidigt måste jag börja försiktigt så att jag inte gör sönder handleden, det är ju bara 9 veckor sedan jag opererade den.

Idag är jag tacksam för:

1. Att jag tog mig iväg och tränade trots att jag inte kände för det.

2. Min arbetskompis Tobias, att arbeta med honom gör arbetsdagen till ett rent nöje.

3. Min arbetskamrat Christian, tack för att du delade med dig av din upplevelse.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Tack Åke :) Är ett rent nöje att jobba med dig också.

2007-09-08 @ 14:49:28
Postat av: Åke Englund

Tack Tobbe :)
/Åke


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback