Att få tummen ur

Känner sedan en tid tillbaka att det finns så mycket som jag vill göra, jag har så många idéer såväl för mig privat som till jobbet och till människor i min omgivning. Samtidigt får jag inte ur mig mina idéer och tankar och jag märker att mina idéer dyker upp i andra skepnader av andra människor så jag kan ju inte ha dåliga idéer. Måste börja få tummen ur och göra saker. För det finns så mycket jag vill göra. Bland annat har jag hittat en ny kurs jag vill gå men den kostar lite mycket pengar och jag är rädd för att den sammanfaller med något annat jag skulle behöva göra.  Sedan har jag en massa tankar kring hur man kan arbeta med homosexualitet och kultur, har en del tankar om att avlägsna sig från bilden av homosexuella som diskriminerade, kränkta och offer. Och jag tror att detta kan göras med kultur. Det finns så mycket jag vill skapa, så mycket jag vill läsa och så mycket jag vill se. Det gäller bara att få tummen ur.

Idag är jag tacksam för:

1. Alla möjligheter jag upptäcker, ju mer öppen man blir för möjligheterna omkring sig, desto fler öppnas upp för en.

2. Att det går så bra med träningen.

3. Att jag ligger så bra till med timmar den här månaden, det blir en bra lön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback