Funderingar innan New York

Åker till New York i början av nästa vecka och jag känner att jag inte vill förlora min regelbundenhet i skrivandet av bloggen. Även om syftet vid min omstart av skrivandet inte var att skriva för mina besökare utan att mest skriva för min egen skull så känner jag mig nöjd och glad över att det är ungefär samma antal personer som läser min blogg varje dag och man kan tolka det som att eftersom att det är huvudsakligen samma antal så kan det kanske vara huvudsakligen samma personer som följer min blogg. Så, därför vill jag gärna bibehålla min regelbundenhet i skrivandet samtidigt som det kan vara ett sätt att hålla kontakten och informera folk hemma i Sverige om mina äventyr, tankar och upplevelser. Samtidigt så vet jag hur mycket tankar och funderingar som flyter upp till ytan när jag åker bort över en helg, hur mycket tankar och funderingar ska då inte dyka upp under tre veckor av utlandsresa på egen hand.
Samtidigt så har en gammal vän jag tagit upp bekantskapen med igen som  uppmuntrar mig att blogga även när jag är i NY för att berätta lite om vad som händer, och vem är jag att säga nej till ett fans önskemål :-)
Så jag ska försöka att ta mig till en dator så regelbundet jag kan och skriva om allt från små tankar till stora händelser men jag åker först på tisdag till NY, innan dess blir det en resa till Östersund med hundarna som ska bo hos Fredrik och Johan under min resa till The Big Apple.

Kommentarer
Postat av: Benny

Kul idé att sköta bloggen från new york. Ska bli intressant att följa dina äventyr over there, medans vi vanliga dödliga får gneta på i gamla svedala. Ha en trevlig resa.

2007-05-31 @ 07:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback