Föreläsning av namnsdagsbarnet

En lång dag är slut, har varit uppe sedan 06:30, inte min grej? Har varit på Tullengymnasiet och föreläst, det gick lika bra som alltid. Älskar verkligen att föreläsa och även om jag trivs otroligt bra på ICA så är det när jag föreläser som jag verkligen känner att jag lever och att jag gör något som jag brinner för. Dessutom är det en härlig känsla att komma till Tullengymnasiet och träffa all personal där, det är verkligen en otrolig stämning där och efter 10 år av föreläsningar där så känner jag mig verkligen som en i gänget, dessutom känns det bra att de följer mitt skrivande i Borås Tidning.

Jag har haft namnsdag idag, namnsdag är inget som jag har uppmärksammats för sedan jag var liten och mormor skickade kort till mig å namnsdagen men idag har jag gratulerats av såväl kunder, tullenpersonalen som arbetskompisar. Inget stort egentligen men det har känts så bra med uppskattningen.

Dagens låt är Everything av Michael Buble


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback