Finna Flow i Göteborg

Väcktes 09:30 av en kissnödig hund, det var Marianne som gnällde och puffade på mig med nosen, trött och nyvaken drog på mig kläder och en keps varefter jag gick en promenad med hundarna. Väl hemma satte jag larmet på mobilen och la mig en stund till men när jag vaknade var klockan över 12. Aningen irriterande, det kändes som om halva dagen försvunnit. Eftersom jag inte hade någon schemalagd arbetstid så bestämde jag mig för att at en biodag i Göteborg och komma bort lite. Dessvärre gick det ingen bra film så jag tog en film som verkat bra i trailern och det visade sig vara rejält fel? nåja jag såg Hot Fuzz i alla fall och det kommer jag inte rekommendera någon annan att göra. Som alltid kostar mina bioresor för mycket pengar. Förutom att jag käkade 2 gånger så köpte jag 2 pocketböcker och en dvd-film. Bra saker dock så jag är nöjd med inköpen även om jag inte tycket om att jag känner sådant sug efter att köpa saker jämt. En av böckerna handlar om att finna Flow, känner ofta att jag har Flow till exempel på jobbet när jag får allt att fungera och kommunikationen med kunderna är på topp, när jag verkligen trivs. Skulle verkligen vilja att fler på jobbet kunde nå den fasen eller platån som jag brukar befinna mig på när allt fungerar, då kan ett ?simpelt? kassaarbete på Ica vara ren lycka.

Dagens låt är Cara Mia med Måns Zelmerlöv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback