Vill du ata har eller i pase

Ar pa vag till en workshop pa "The Lesbian, Gay & Transgender Community Center" om hur man forbattrar sin sjalvkansla/sitt sjalvfortroende men jag ar lite sen sa jag maste ga snart, borde kanske ga pa en workshop om att inte vara ute i sista sekunden till allt...

At en snabb luch pa McDonalds idag, jag som avskyr snabbmat och McDonalds i synnerhet har nog atit lika mycket hamburgare under de har veckorna som jag gjort sedan jag slutade jobba pa McDonalds. Nagot som jag tycker kanns konstigt och fel ar att nar man handlar en maltid sa lagger de alltid hamburgaren i en pase, som om man skulle ta med sig maten, trots att man ater pa restaurangen. De anvander inte brickor utan lagger det alltid i en pase. Jag laste nagonstans att det slangs sa mycket sopor varje dag i NY att man kan fylla Empire State Building, varje dag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback