Jul i stugan

Onsdag eftermiddag, lite svalare idag efter nattens regn, har gatt hela dagen, igen, kanns det som. Det blir latt sa, jag borjar ga och sa finns det sa mycket att se. Tillbringat stor del av dagen i och omkring Central Park, det ar verkligen en jattevacker park och jag forstar verkligen att delar av manga romantiska komedier utspelas dar. Nar jag blir ihop med en kille maste vi aka till New York och en av de saker vi maste gora ar att ga i Central Park.
Ikvall ska jag ga pa ett "event" pa Barnes & Noble, en bokhandel som jag tillbringar mycket tid pa. Eller rattare sagt jag tillbringar mycket tid i deras butiker, da det ar en hel kedja, och det ar helt fantastiska butiker som ofta ar i flera vaningar och och har hur mycket bocker som helst och ofta en Starbucks i lokalerna vilket inte ar helt fel. "Eventet" ikvall ar en paneldiskussion i anslutning till Pride med homosexulla forfattare, vet inte riktigt vad de ska prata om men det verkar intressant.
Under mina vandringar idag hittade jag "The Christmas Cottage" som ar en affar som saljer julpynt aret om, wow vilken grej, det var som att stiga in i en annan varld, lite konstigt kandes det allt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Glad Midsommar!

2007-06-21 @ 12:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback