Ilska i varmen

Jag har suttit har framfor datorn i 45 minuter och skrivit ett inlagg om mina upplevelser i New York och nar jag skulle gora en forhandsvisning av vad jag skrivit, det vill saga kolla hur det skulle se ut innan jag bestammer mig for att publisera det, sa forsvinner all text jag skrivit. Maste erkanna att jag blev frustrerad, irriterad och upprord for att skriva det med tre ord som jag alltid gor, en skada som hanger ihop med mitt debattartikel och insandarskrivande. Far att skriva det pa ren svenska sa blev jag javligt forbannad, men det gar inte att skriva det pa ren svenska for det finns inga a, a och o...

Nu nar det var sagt sa... Har i New York ar det fantastiskt, eller for att vara lite gay och amerikansk sa ar det helt Fabulous har :-) Lite varmt dock, uppat 30 grader i skuggan och jag mina fotter varker efter att jag har har hur langt som helst typ, sa jag anvander det som en ursakt for att se mycket pa bio. Gayfilmsfestivalen som pagar just nu ar verkligen en fulltraff, igar sag jag Oh Happy Day, en engelsk komedi som an sa lange bara visats pa Gayfilmsfestivaler men den var bara sa bra, kul att se den med en "all gay audience" dar alla kande igen sig, skrattade tillsammans och appladerade nar vi uppskattade nagot extra mycket.

Marker att jag ser pa film pa engelska, pratar pa engelska med folk och laser tidningar och bocker pa engelska sa nu har jag till och med borjat dromma pa engelska. Det har jag inte gjort sedan jag var ihop med Matt -04. Nu ska jag ge mig ut i varmen igen, places to see, places to bee...

Kommentarer
Postat av: Riitta

Hej Åke,
kul att läsa om livet i New York, men hur har det gått med tvätten????
Kan inte låta bli att titta efter dig på ICA, även om jag VET att du inte är där!!
Ha det bra, var rädd om dig!!
kramar Riitta

2007-06-13 @ 22:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback