Det närmar sig

Nyss hemkommen från att ha lämnat hundarna hos Fredrik och Johan har jag nu kommit tillbaka till Borås för att sova några timmar och framför allt packa innan jag åker till New York. Som alltid är jag ute i sista sekunden med allt, som pricken över det berömda i:et så lyckades jag glömma kvar laddaren till min mobiltelefon hos F & J men som tur var så passar min gamla laddare som även kallas Dödsfällan då den är trasig längs ena sidan och är strömförande men hellre det än ingen laddare?

Väska ligger på vinden, har inte förberett något och jag måste ta flygbussen om 9 timmar. Den dagen jag möter någon som jag blir ihop med så får han ingen dans på rosor, som tur är så brukar jag resa med lätt packning. Det som tog mest plats i den packning jag hade för mina fyra dagar i Östersund var mjölkpaketet jag köpte i Göteborg.

 

Men nu bär det av, får se om jag hinner med någon mer uppdatering innan jag är i New York, får inte försova mig i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback