Besudlad i Norrland

Åkte tåg hela natten och kom fram vid sjutiden, sov inte så bra på tåget så jag gick och la mig igen när jag kom fram till Johan och Fredrik, Fredrik var på jobbet och Johan är i Riga på Pride, så jag sov till klockan var 12 då Fredrik och jag åt brunch.

Fredrik föder upp hundar och under kvällen var jag med när han parade två hundar med varandra. När parningen var färdig "fastnade" de i varandra, hundar kan göra det och då får man vänta på att "svullnaden" går ner och de lossnar från varandra. När detta hände skvätte det onämnbara vätskor på mig och jag känner mig besudlad, Processen när liv skapas är inte alltid vacker...

Kommentarer
Postat av: Benny

Skulle nog ta det som ett tecken att jag var alldeles för nära kärleksakten. ÄNTLIGEN ser det ut som def skulle kunna bli lite sol i borås. Bara att greppa badbyxorna och ge sig av.

2007-06-02 @ 10:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback