Att komma igång

En av mina stamkunder har läst en del som jag skrivit och tycker att jag ska satsa mer på skrivandet. Hon handlar av mig varje gång hon är inne i butiken och jag jobbar. Och varje gång frågar hon mig hur det går med skrivandet. Hon brukar också ta med sig böcker som jag får låna och läsa, vi brukar diskutera olika former av texter och vikten av att komma igång med skrivandet. För det är ju något jag vill, skriva alltså. Mitt bloggande, mina insändare och mina debattartiklar är allt en del av min vilja och önskan att sätta ord på mina tankar och känslor. Häromdagen frågade hon mig hur det går med skrivandet och jag berättade att nu har jag köpt mig en laptop så nu finns det inga ursäkter längre. Så för att göra slag i saken så tänkte jag ta med mig laptoppen och sätta mig på ett café nu på lördag när jag äntligen ska vara ledig efter att ha jobbat 14 dagar i sträck.


Kommentarer
Postat av: failures

Vad kan man ge sin flickvän i julklapp?

Postat av: Helen

Laptop på ett café, hur mycket mer New York kan det bli. ;)

2007-12-12 @ 01:25:45
Postat av: Åke

Ja du failures, vet inte om jag är bäst på att ge råd om julklappar till flickvänner, har ju inte haft så många...
Men jag skulle vilja föreslå en upplevelse. Någonting i stil med en heldag med massage och middag och kanske ett biobesök?

2007-12-12 @ 22:57:44
Postat av: Åke

Eller hur Helen, visst är det lite NY över det hela, gud va jag saknar NY och Starbucks *suck*

2007-12-12 @ 22:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback