Ledig dag

Ledig från arbetet idag. Naturligtvis har de ringt och undrat om jag kunnat hoppa in och arbeta men jag har sagt nej, måste ta det lugnt med handleden och jag måste ju ha lite ledigt också. Har känt mig riktigt duktig och konstruktiv, fått mycket gjort, trots att jag inte tog mig upp förrän klockan 11. Har svarat på lite mail, ätit lunch med Hanna och fikat med Marlene. Varit på Studio Aktiv och bokat tid för kostprogram och träningschema, måste skriva upp allt jag äter under 4 dagar, känns lite jobbigt att få svart på vitt vad jag verkligen äter, hur mycket det är, eller rättare sagt hur lite...
Har skrivit en replik på Ingen tolerans hos RFSL-debattartikeln, tagit mycket intryck från från diskussioner med Fredrik och en kommentar av Erik. Kom på efteråt att jag inte nämnt RFSL utan systematiskt använt homosexuella istället. Var nog för att RFSL, Pride-festivalen och Homolobbyn som nämns i artikeln består av homosexuella inte bara av RFSL. Ska jag sammanfatta artikeln så blir det med orden självrannsakan och ödmjukhet, hoppas den upplevs så också, trött på att slåss. Städat lite och lyssnat på sommar med Gustav Fridolin. Nu blir det lite fika och kvällens Jericho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback