En dag som äntligen är över

Ibland har man dagar man ångrar att man klev upp. Idag var en sådan dag. Vet inte riktigt vad som blev fel men jag började fundera på allt och inget, ingen fullträff. Kände mig bara nere och när jag försökte prata med en kompis om hur jag tänkte så fick jag höra att jag var respektlös. Lång historia men jag kände mig missuppfattad och orkade inte prata mer om det. Väl på jobbet var en kassa sönder så jag fick stå i en kassa som är felvänd för mig med min trasiga handled. Dagen segade sig fram och när det äntligen blev dags för rast så somnade jag på lunchrummet. Till slut gick kvällen till ända och jag gick hem. Johan ringde och ville ha hjälp med en formulering till en debattartikel och jag lyckade faktiskt lösa det så han höjde min dag rejält. Det var skönt att kunna få något rätt. Imorgon är en annan dag, eller vad är det schlagerlåten heter?


Kommentarer
Postat av: Helen

En del dagar är botten, men jag är säker på att du lyste upp dagen för många andra bara genom att visa dig. =)

2007-08-12 @ 16:48:22
Postat av: Åke Englund

Tack för din kommentar, lyste upp min dag :)
/Åke


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback